Welkomsttweets van 6-08-2012 t/m 13-10-2012

  • Welkom @_blieb Nou, wat at Lovecraft het liefst, broodje horror? Wat is er eigenlijk van hem verfilmd?
  • Welkom @23ste_Pipo De drieëntwintigste alweer? Wat gaat het toch snel hè?
  • Welkom @2BinspiredNL_ Fijn dat jullie mij volgen. Ik lever T-shirt ideeën aan de lopende band. ia dit ook wat?
  • Welkom @A_mieke Ja die fiatjes van 40 jaar oud moeten wel veerkrachtig en beresterk zijn.
  • Welkom @aardengelpiet Ben jij dat zelf op het filmpje? Goed gezongen hoor!
  • Welkom @abutodzil Wat versta jij onder platonisch bier drinken?
  • Welkom @advandenberge Natuurman? Ik fiets graag door de velden en de bossen.
  • Welkom @Aldusgeeraets Stadsdichter van Veghel. Valt er nog veel te dichten deze zomer over Veghel.
  • Welkom @Allemaaltaal Gedichten, woordgrappen, oneliners, spreuken en beeldtaal. Dat is ook het segment waarin ik mij het liefst begeef.
  • Welkom @andrevaneerden Ik heb geen flauw benul van beleggen en aandelen maar daarom volg ik je graag.
  • Welkom @aneliesonline Gezond eten en sporten, wat heeft een mens nog meer nodig?
  • Welkom @AnjaNNMH WYSIWYNG.
  • Welkom @annickjuta Jij spreekt een aardig woordje over de grens zeg. Een hart van Schnitzel kan dat ook omgekeerd?
  • Welkom  @Ans_sss Als het goed is lees je dit pas over enige tijd want je hebt nu infoavond op school. Of zit je daar ook gewoon te twitteren?
  • Welkom @antislip_ Ik ben ook tegen gladde vloeren en draag het liefst een boxershort. Tof dat je the Beatles volgt.
  • Welkom @ArieSchrijft Ik voel me in goed gezelschap verkeren.
  • Welkom @ArieWebsite Het is wel de bedoeling dat je iets, ook al is maar Goedenmiddag, gaat tweeten.
  • Welkom @arnalangenbach papierscheurder. Mijn mobiel wil nu niet naar de http://deappelboom.weblog.nlmaar ik neem aan dat je collages daar staan?
  • Welkom @AstridWB Administratieve klus: Esis, Parnassys of Dotcomschool? 🙂 Hoe verhouden orde en sleur zich tot elkaar?
  • Welkom @atdenn Ik hoop dat je snel aan je film over Simon Wiesenthal kunt beginnen. Dus, mocht er nog een filmproducer meekijken.
  • Welkom @auteur_bianca Je boeken zien er spannend uit. Wat schrijf je veel.
  • Welkom @Avonddame Dat latijnse korreltje zout kende ik niet. Ben je ook Katholiek?
  • Welkom @azuidhof De waan van de dag uit het raam gooien? Dat is wat mij betreft de slogan van de maand. Hulde.
  • Welkom @B2Bcontact Nuttige tips in de tweets.Nooit verkeerd. Ik heb ook wel tips, voor testosteronverlaging bijvoorbeeld.
  • Welkom @bartfeikens We zijn van dezelfde lichting. Een Zen goeroe zou zeggen: laat het BB-ding los en je zult zien dat het geluk je toelacht
  • Welkom @basjongenelen Kenner op het gebied van middeleeuwse humor. Ik kan niet wachten. 🙂
  • Welkom @bbruijnen Je bent niet alleen knap maar ook een absurdist van de zuiverste soort.
  • Welkom @berendquest Eigenlijk zou elke beginnende Twitteraar jouw boekje “Wilt u mij volgen” moeten lezen.
  • Welkom @BESKEV Succes met je onderneming . Wat betekent je naam? Ik zou je bio nog wel even laten nakijken door bijvoorbeeld @taalhulp
  • Welkom @Betty2048 ‘Organisatie fruitwandelen’ klinkt heel erg Koot en Bie.:-)
  • Welkom @beursfoon Ik doe helemaal niets met aandelen. Nee, dat is niet waar, ik ben zo stom geweest een beleggingshypotheek af te sluiten
  • Welkom @BiancaNederlof Fij dat je me volgt. Succes met je kinderboeken. Meer over kattennamen op https://versvoeten.wordpress.com
  • Welkom @BiffEagleburger Mooie bio. Zou zo uit Nanninga’s opsomming uit deJaap kunnen komen. Behalve die landbouwvoertuigen.
  • Welkom @binnenstebinnen Je mag ook gerust in mijn sousterrain gluren. Een string zul je niet aantreffen, noch een baby noch een souterrain.
  • Welkom @bladiebla1000 Had je al voorbij zien komen in @dreoudman ’s nachtelijke TL. Is dat nou wel verstandig, een trio met Henk & Ingrid?
  • Welkom @Blondemevrouw Je haarkleur is zeker niet in overeenstemming met de inhoud van je columns. Gadsakke wat schrijf jij gedegen 🙂
  • Welkom @Boeken_Lezen Ik ben gek op boeken. Dat treft.
  • Welkom @Boekenplan Boeken, gitaren wat hebben we veel gemeen. 🙂
  • Welkom @Borgeous Ben jij de schilder van het werk ‘Immaculate milk and flower farth’? Welkom @bram_datbenik Leuk dat je me volgt. Het is bij mij 6 dagen in de week vet gezellig. Op zondag mag ik niet twitteren van me moeder.
  • Welkom @BruberBen De Rijp, komt die elfstedenschaatser waarvan ik de naam nooit kan onthouden daar ook niet vandaan?
  • Welkom @BulkNetwerk Geen flauw idee wat een octabin is. Misschien moet je mijn neef hebben, die is vrachtwagenchauffeur.
  • Welkom @carolyt Ben jij het brein achter @DesideriErasmus ?
  • Welkom @CarovanMourik Kom maar op met die kettingzaag. Wist je trouwens dat mijn burgemeester dezelfde naam heeft als jou?
  • Welkom @CatharinaGrote Je eerste 9 tweets zijn een feit en ik moet zeggen: niet slecht. Voojal doojgaan. Nog naar de Dam geweest vanavond?
  • Welkom @CC_en_ Kort door de bocht is bij mij geen probleem als het maar met een glimlach gebeurt. 🙂
  • Welkom @chawwa6742 Voormalig stadsdichter van Middelburg. Je maakt leuke dingen. Bijvoorbeeld het gedicht ’10 onmogelijke dingen’ Bach mag.
  • Welkom @CHOPNALDO Leuk dat je me volgt. Maar ben jij wel een echt mens?
  • Welkom @CoenKooij Leuk dat je me volgt. Verwacht van mij geen wonderen in de voorhoede.
  • Welkom @CoraBr1 Fijn dat je mij ook volgt. Je schrijft leuke Tweets. Ps.Vertaal je ook Marx?
  • Welkom @CorrieBult Prate jou oek Liwadders?
  • Welkom @CusurHedelnisch Je naam doet me enigszins denken aan en VPRO-programma uit de 80er jaren. Leuke blog maar vicieuse circel?
  • Welkom @cvrooijen Sterkte met de muiterij tegen de organisatie-ellende bij zorgkantoren. Als je hulp nodig hebt…:-)
  • Welkom @dailypopquiz
  • Welkom @dansnetwerk Ik dans meestal als een meeuw die naar wormen staat te trappen.
  • Welkom @Datingsites_NL Fijn dat jullie me volgen maar ik heb al verkering. (Misschien iets voor jou, buurman?)
  • Welkom @DeDoncamillo De DM-test is geslaagd. 🙂
  • Welkom @demetgezellin Nog niet zolang aan het Twitteren maar wat een eruditie in 6 tweets o.a. over Canetti. Ik koester u nu al.
  • Welkom @dennis_smits Goed gezelschap aan de bio te zien. Je Ava lijkt op die van Bart Lawa. (dat klopt niet maar het klinkt wel mooi toch?)
  • Welkom @dennishuijzers Denk je er wel om, om op tijd te ontspannen?
  • Welkom @DeOntwerpsalon met deontwerpsalon.nl Leuk dat je me volgt.
  • Welkom @DetectivesFan Hoe wist je dat ik vanavond Wallander ga kijken? Heb Zweedse afleveringen al gezien, incl de speelfilms met Lassgard.
  • Welkom @DeTwichter Rijmen is bij jou gelukkig oom geen dogma. Leuke twichts maak je.
  • Welkom @DianaDidde Toevallig heb ik gister een Freggles DVD-box aan neefje gegeven.( Maar jou blog hierover is al bijna jaar oud zie ik )
  • Welkom @DierIDpenning Hoe weten jullie in hemelsnaam dat ik overweeg mijn kat te laten chippen?
  • Welkom @diniepostma met atelierdeklos.nl Neffens my hasto ea in elpee fan The Police fan my kocht.
  • Welkom @discoverreizen met discoverreizen.nl Ik reis voornamelijk in mijn hoofd.
  • Welkom @drogredenering Wie mij niet volgt is voor mij.
  • Welkom @dTvhV_hVvdT Ik ben het met jullie eens dat onderwijsvernieuwing vanuit de school cq de leraar zelf moet komen en niet van instanties
  • Welkom @dundikkertje betweter, beterweter, bestweter.
  • Welkom @duurzameagenda Mijn agenda is van gerecycled papier en ik schrijf met een groene pen. Goed hè.
  • Welkom @dy9ee8 Leuk dat je me volgt.
  • Welkom @eamdek Glimlach. Mooi.
  • Welkom @Edunova_4u
  • Welkom @EgbertjanKroes met Viewerkt.nl Wat bedoel je precies met out of the box?
  • Welkom @EnvyLou Werk je in het onderwijs? Of betekent dat ‘Hello Kitty plaatje’ op je pagina wat anders?
  • Welkom @ErikvBel Die tweet over WD 40 en duct tape is grappig.
  • Welkom @ErminePoort Het vergt heel wat moed om MILF in je bio te zetten. Maar zelfkennis is de bron van alle wijsheid. 🙂
  • Welkom @Essie31 Gegroet mede ochtendmens. Plagen zei je? I am de fokking plaagmaster himself!
  • Welkom @EtzeDijk Leuk dat je me volgt. Groningen, PvdA, betweter? Zolang je ook kunt lachen, en dat denk ik wel gezien je ava, is het oké.
  • Welkom @Eva_Krap Wie vormen de doelgroep van BangerSisters?
  • Welkom @fabjerennt Ik las je verhaal over de bieb. Ik kom er zelf nog steeds graag maar mis idd wel eens het contact.
  • Welkom @FacebookHulp Goed initiatief. Ik zit niet op Facebook en was het ook niet van plan. Dus…
  • Welkom @felixvanmoll Leuk dat je volgt. Tweet je ook over geschiedenis? Ja? Mooi zo. Er zijn altijd mensen nodig voor de historische context
  • Welkom @FietstaxiGrunn Ik ben een Fries met een auto. Twee zelfs. Maar mocht ik ooit in Groningen zonder vervoer zitten dan bel ik jullie:-)
  • Welkom @Fliktwit Mensen met een zwart-wit foto als ava vetrouw ik klakkeloos. Hoe gaat het met hardlopen? Ik hou juist niet van de polder.
  • Welkom @flopke Je bent mijn 275ste volger dus ontvang je en gratis groet.
  • Welkom @FrankTenVoorde Is dat jouw eigen bedrijf: compuniversity.nl Ik ben een soort collega van je. #Office
  • Welkom @franswinkler Leuk dat je me volgt. Ik ben benieuwd naar je filosofieën. Er valt altijd weer wat te leren. 🙂
  • Welkom @Friezerik Leuk dat je me volgt. Schattige ava, niets meer aan veranderen. Je tweets is ook niets mis mee (Fries understatement).
  • Welkom @FrootNL Wat een leuke site is dat! Fijn dat jullie mij volgen.
  • Welkom @FuckLiefde
  • Welkom @gedragscode Ik ben voor een gedragscode maar wat doen jullie precies?
  • Welkom @geertjanvanes Helhoek is een bedrijventerrein in Groessen. Ik zie er weinig zee, of ben je daar slechts in gedachten. 🙂
  • Welkom @gerdien123 Even over je ava, dat glas bier snap ik maar wat voor bouwwerk staat daar achter je, is dat de Blauwe stad?
  • Welkom @GerhardKornelis en @BoswachterFrans In goed gezelschap bij een natuurfotograaf en een boswachter.
  • Welkom @GeSteggel Ik heb net een kat.
  • Welkom @Ghostleygirl Zorg aan de kaak stellen. Ga je gang. Mijn zegen heb je. Maar ik heb wel veel bewondering voor de handen aan het bed.
  • Welkom @Godpipo Wist je dat Adriaan van: Jeweetwel en Adriaan, dat die Adriaan dus, Pipo een slechte clown vindt?
  • Welkom @goedgesprek Ik ben er altijd voor in maar de mondhoeken moeten er zo nu en dan wel bij opkrullen.
  • Welkom @Gooische_Vrouw Hoelang heb je daar al last van ME?
  • Welkom @grensondernemer Ik zit ook vaak aan de fysieke grens. Zowel met mijn fiets als van het zegbare. Ps. grenzen is met een z. (zie bio)
  • Welkom @groenegraf Veel succes met jullie project over Baarn. Ooit wil ik daar nog wel eens een tweede huis!
  • Welkom @GroeneTheeNL Ik vind dat Thee meer aandacht verdient op Twitter. Het is alleen maar koffie wat de klok slaat.
  • Welkom @gstschrvr (geestschrijver?) Ik heb nu al een peugeot 306 uit 1996. Dat wordt echt een trend in 2025.
  • Welkom @guuspijnenburg alias Taalbeest. Fijn dat je me volgt. Het is geen eng beest toch?
  • Welkom @Hadeke Fijn dat je me maar eh, was jij niet op vakantie? 🙂 Je schrijft leuk.
  • Welkom @hak_kah Hakster op takkenherrie?
  • Welkom @HalbePiter Prate jo ek Frysk?
  • Welkom @Hans_JL Ik heb geen affiniteit met politiek maar weet jij toevallig of Geert Wilders een lieve moeder had?
  • Welkom @hans_wagter Ik ken iemand die een hekel heeft aan lelijke architectuur maar wel in een Fiat Multipla wil rijden. Snap jij dat?
  • Welkom @HeleenBergsma Startende Event onderneemster.
  • Welkom @HelenSoler Wat betreft het woord mensenmens zijn we het eens. Misschien geldt dat ook voor: passie, winwin, proactief, verbinden?
  • Welkom @hendrikahvb Ik kan zeker niet goed googelen op de mobiel want de booswigtenklup levert niets op. Was da?
  • Welkom @Hondaluza . Ik spreek geen Spaans maar dat hoeft ook niet om jou te volgen toch? Anders vraag ik @GaviMensch om een vertaling. 🙂
  • Welkom @horlogetelefoon. Lijkt een beetje op James bond, praten in je horloge. Kost dat?
  • Welkom @hvlint Fluittist. Loekie Stardust en Frans Brüggen. Daar houdt mijn kennis op. ps. Het laatste zinnetje in je bio is verwarrend 🙂
  • Welkom @hvlint Fluittist. Niet op het voetbalveld maar in de concertzaal?
  • Welkom @id_Fix In jullie Bio staat: ‘mee participeren’. Dat moet even anders. Verder veel succes met jullie initiatief.
  • Welkom @iefke_in_jail Heb je nou eindelijk je zin?? Ach Iefke lief, toe tweet niet meer….
  • Welkom @IERresistible 80% vegetariër, eet je dan maar 20% van je vlees op?.
  • Welkom @illmartino Brother in evil.
  • Welkom @Incredible_Audy Niet lief, cynisch en onuitstaanbaar. Wat wil een mens nog meer.
  • Welkom @InekeWolf Gewoon even hoi zeggen!
  • Welkom @ingmarpedersen Op zich ben je goed bezig op het irrealistisch blog. Maar wat is er met je gebeurd tussen 28 maart en gister?
  • Welkom @itsaboutducks When it walks like a duck it could be Chuck Berry. 🙂
  • Welkom @Jaap_Kooiman Toen ik nog een jongen was vond ik Joke Bruijs erg sexy. Maar dat is lang geleden joh. Dat wil je niet weten.
  • Welkom @JakobJava Wordt het tijd om mijn grootvaders’ Stengun weer uit het vet te halen?
  • Welkom @Jannettekarssen met @DeEbbertjes
  • Welkom @janwillemmulder Mooie foto’s maak je. ps. Als ik zeg dat ik fan ben van Comic Sans, hebben we dan ruzie? 🙂
  • Welkom @jbartelds Schrijf je voor Adformatie? Trouwens, goed idee van die kippen in dat verhaal op je website. Dat zijn pas scharreleieren!
  • Welkom @Jetemetet Is een lesba het vrouwelijke type lesbo? 🙂
  • Welkom @jndkgrf Leuk dat je me volgt. Je hebt een boek geschreven: ‘Hoe word ik weer baas over mijn eigen tijd?’Lukt dat bij jou een beetje?
  • Welkom @JochemWarnaar met http://www.wdhmedia.nlDruk baasje zo te zien. Studeren en ondernemen tegelijkertijd. Denk om de langstudeerboete hè
  • Welkom @johnschop Ben jij echt het meesterbrein achter @iederwoord ? Dan volg ik je dus dubbel. Heb je een dubbele nationaliteit by the way?
  • Welkom @jokevdschaar Leuk dat je VVD in je bio hebt staan. Ik heb ze in alle politieke sooten en maten in mijn TL. Maakt het boeiend.
  • Welkom @JosevanDoorn Muziekjuf. Als er niemand in de buurt is om oploskoffie met je te drinken zou je een senseo kunnen overwegen. 🙂
  • Welkom @josevriens Hypermobiliteit. Ik had er nog nooit van gehoord maar weet nu wat dat is. Je hebt al een flink rijtje boeken geschreven.
  • Welkom @JosRouw Bijna een MA, schiet het al een beetje op? 🙂
  • Welkom @JuffrJansen Hoewel ik de historische Haarlemse context ken klinkt Kenau mij wat bazig in de oren. Werkt dat bij Communicatie?:-)
  • Welkom @jukeboxfm Leuk dat je me volgt.
  • Welkom @JustHennie Op het eerste gezicht lijken de zinnen uit je bio paradoxaal, maar je kunt natuurlijk van Rust én Stad én Rock houden.
  • Welkom @jvdschenk met socialbytes.nl
  • Welkom @kaleries Zo kaal ben je toch ook weer niet? Zeg ben je trouwens de hoofdgroupie van Kegelmans?
  • Welkom @karinwinters Betekent KPN Consulting dat je vaak naar hun helpdesk moet bellen? 🙂
  • Welkom @KetiKoti Veel plezier met het festival.
  • Welkom @kittyschaap met http://www.schaapteksten.nlOpmerkelijke carrièreswitch heb je gemaakt.
  • Welkom @klaagbox Leuk koppie. Ben je fan van Whitney Houston?
  • Welkom @klaasemil Leuk dat je mij volgt. Het zou zelfs fysiek (volgen hè) kunnen want Liwadden is myn stadsje. Soms. Ken jij Catholic Girls?
  • Welkom @KladJan Als je het spoor bijster bent kun je ook met de auto gaan.
  • Welkom @KlaverVrouw Wie is Mozes? Blij dat je geen Twexit tweet. Doe je wel ‘koffie’ en ‘plop’? Laat je lach maar schallen op alle momenten.
  • Welkom @Koevsjinka Ik volgde je al een tijdje op aanbevelen van @pgteekens Ben je Belgisch? Ken je dan misschien @mrlgotlucky? Leuke tweets.
  • Welkom @koffiemuts Leuke website heb je.
  • Welkom @KontraCreative Can you read Dutch? Or Frisian? No? Then you still can enjoy my photo’s on https://versvoeten.wordpress.com
  • Welkom @kunstaandelinge .
  • Welkom  @lakooi Mooie bio.
  • Welkom @landschip Alleen die titels al van jou schildererijen zijn het bekijken waard. Klasse!
  • Welkom @leefgezond1 Ik rook niet en drink heel weinig. Daarnaast doe ik 2x per week aan fitness en fiets ik veel. Zijn we nu matties?
  • Welkom @Legekip Jammer dat je gedumpt bent. Veel sterkte de komende tijd.
  • Welkom @lente888 Hoogst interessante volger ben je. Wellich wat verlegen maar dat is op twitter eerder een pluspunt.
  • Welkom @LeonoreSchrijft Je naam verschilt maar één letter met Philip Pullman.
  • Welkom @LetterRijn Slowwriting, is dat jullie corebusiness
  • Welkom @lexbacker
  • Welkom @Liek_en_Sven Ik ken @MetalWout ook al. Draait ie vaak harde muziek?
  • Welkom @liekerad Je kent je talen. Mooi.
  • Welkom @Lindaeppenga Wat is permacultuur? Toch geen typefout hoop ik?
  • Welkom @listeleven Ik heb de twijfelachtige eer om uw eerste volger te worden. Op zich ben ik wel tegen het decimale stelsel maar die site..
  • Welkom @lizaminime Met die hakken en rokjes zit het voorlopig nog wel goed. 🙂
  • Welkom @Loesol Caravangek, er zijn niet veel mensen die dat in hun bio durven zetten. Dat siert je.
  • Welkom @loki055 God van het vuur uit Apeldoorn? Ken je de @PaulZornig show?
  • Welkom @loopmaatjes Worden jullie nooit verward met holmaatjes?
  • Welkom @LotNote Ben jij ook het brein achter Contaminazi? 🙂
  • Welkom @MAANlanding Ben jij nu ook aan het hardlopen?
  • Welkom @MaggieBonaire Hebben ze daar ook mooiweer dichters? 🙂
  • Welkom @magnetiseurtk Kan iedereen leren magnetiseren?
  • Welkom @MarcelvanWiggen ” Een betere leidinggevende en misschien wel een beter mens..” boeiende zin op jullie site.
  • Welkom @MarelleBoersma Leuk dat je me volgt. Een dracula-alg? Nog nooit van gehoord maar ik hoef ze niet in mijn zwembad (als ik ’t had)
  • Welkom @MarianneCramer Collega natuurmens. Gelderland heeft wel wat te bieden op dat vlak. Je bent trouwens mijn nr 300.
  • Welkom @MariekeXdeVries Veel spijkerbroeken zo te zien. Is Strijp het stadsdeel van Eindhoven?
  • Welkom @marijkevoostrum De zin: ‘vizsla grand basst griffon vedeen’ lijkt op een toverspreuk uit Harry Potter. Mooi ‘takkenwerk’ maak je.
  • Welkom @marjokuil Leuk dat je me volgt. Waar zijn je wilde haren op de ava? 🙂
  • Welkom @marjoleinjupijn Hoe ziet de wereld eruit door een paarse bril?
  • Welkom @MarjoWillem Leuk dat je me volgt. Ik hou ook van branding, maar dan aan zee:-)
  • Welkom @MarkGelderblom met drns.nl. Ik maak wel es wat grapjes over het woord passie maar dat vind jij vast geen probleem.
  • Welkom @marktwain2
  • Welkom @martinjmelinga
  • Welkom @MaryaSchrijft Vikingvrouwe. Is dat familiegeheim echt gebeurd?
  • Welkom @mbruls Alweer een grafisch vormgever in de TL. Apple I presume? Maar omdat je Ricky Gervais volgt hebben we het er niet meer over:-)
  • Welkom @MellemaRM Oude of Nieuwe Pekela?
  • Welkom @Menura74 Wat is Ashihara Karate?
  • Welkom @MerijnAAA Je eerste daad was vanochtend mij retweeten, dan heb je toch een triple A status, of niet dan!
  • Welkom @MetalWout Chaoot en perfectionist tegelijk? Dat lijkt me lastig 🙂
  • Welkom @Michelle_at_PaB Helemaal met je eens wat die man met de poepschep betreft. Woon je op 4 plekken?
  • Welkom @mireller vanuit Portugal. Ik hoop dat het goed loopt met jullie vakantiehuizen. Hoe gaat het met Jill? 🙂
  • Welkom @Mirzoza eigenlijk ben jij gewoon tegen mij als antipode zijnde. Maar als het op fantaseren aankomt zijn we weer φίλοι.
  • Welkom @Mirzoza Pittig artikel over vrijdenken en agnostisisme op je blog.
  • Welkom @MissMar29plus1 Je gedichten klinken niet zo sprookjesachtig als je kasteel. 🙂
  • Welkom @MooisteCitaten ik kan net zo goed al mijn tweets gelijk naar jullie DM-en. Scheelt mij een handeling.
  • Welkom @MorrighansEye alias BeatrijsIJzerman. Ik dacht even dat ik Beatrijs Ritsema had aangeklikt maar een oorlogskraai is ook niet gek.
  • Welkom @MrBuilding Hoe is dat nou om in een liedje van Bløf te wonen.
  • Welkom @MrsvanP Oh wat had ik op de middelbare school een hekel aan Camus.
  • Welkom @muziekkwis kom maar op met je vragen.
  • Welkom @muziekkwis Misschien binnenkort weer online? Je bouwt de spanning wel op zeg.
  • Welkom @mwindsma Als alles via de Cloud gaat wordt een (snelle) internetverbinding van levensbelang. Soms baart mij dat wel enige zorg.
  • Welkom @NancyZoutman Ooit volgde ik een katholieke VVD-vrouw uit Groningen. Zij riep verschrikt: “Help, ik word gevold door verse voeten!”
  • Welkom @ngarritsen Je schrijft aardige tweets, bijvoorbeeld deze: Elke vrouw wil een man die haar lippenstift verpest en niet haar mascara.
  • Welkom @ngellax Ik weet niet goed hoe ik je bio moet bekijken. Het lijkt zowaar wel een gedicht. Wat is DEFENSIE GNK?
  • Welkom @nicoleveijck Leuk, dat je me volgt. Alles mag? dat zou ik in de kroeg maar niet te hard roepen. 🙂 Zing je in een band of koor oid?
  • Welkom @nieuwelente U bent zich wel bewust dat de hersft aanstaande is?
  • Welkom @noej Heb je nu ook zo’n dag?
  • Welkom @NWKI_NL Ik ben in het bezit van een koophuis (nou ja, de bank dan).
  • Welkom @Okjan1 succes met de allergiewebwinkel. Ik ben allergisch voor huisstofmijt dus die heb ik de deur uit gedaan. Nu heb ik een kat.:-)
  • Welkom @OlifaNT
  • Welkom @Onedinline2010 Leuk dat je me volgt. Ik wandel ook meestal alleen.
  • Welkom @Oosterstraten Ik ken jullie al heel lang. Fiest er vaak illegaal doorheen. Leuke straten, dat wel.
  • Welkom @OpatjeWitlak Wat ben jij een knapperd zeg. Of moet ik U zeggen.
  • Welkom @opwieltjes Wij hadden in de jaren 70 een DAF 33 maar dat werd later gelukkig Volvo 66. Dat scheelde een hoop op school.
  • Welkom @paulzornig Als ik het goed begrijp heb je o.a. een programma op radio Apeldoorn op zaterdagavond om 8 uur.
  • Welkom @peekopdeweek Wat doe jij veel zeg. Ik geloof dat we alleen het wildplassen gemeen hebben. 🙂
  • Welkom @PeggyvdP Interessante bio. Overgangstergirls? Menopauzepenose!
  • Welkom @PentermanMuziek Speel je zelf ook in een band? Ik kan een gitaar vasthouden en krijg er nog geluid uit ook. Ibanez artcore.
  • Welkom @persianstudd Een verse account zie ik. Ik hoop dat je niet weer overspoeld wordt met porno, maar met zo’n ava. Ken je @s_khatermehr?
  • Welkom @PeterAnshof Dank voor het terugvolgen. Wat is een theosoof? (kan het wel Googelen maar vind vragen veel leuker.)
  • Welkom @pgteekens Ook een Ward de Weerd adept. Ken je Marcel Ponseele?
  • Welkom @piaamcom Leuk dat je/ jullie mij volgen vanuit Piaam, gelegen aan de voormalige Zuiderzee. Leuke blog.
  • Welkom @PogingTwee Een 10 met witlof voor je accountnaam. 🙂
  • Welkom @quizvraag Leuk dat jullie me volgen. Ik stel zelf ook graag vragen. Beantwoorden jullie die ook? 🙂
  • Welkom @R0b3rtJan Wat ik nog wilde zeggen: Qua knap hoofd hadden we broers kunnen zijn.
  • Welkom @RauwCC met rauwcc.nl Ja, echt Rotterdams om je zo te presenteren met een roeptoetert. 🙂
  • Welkom @RegioDeal. My German is not so Gute best.
  • Welkom @Reinaert Vlijmscherp analist met botte bijl, da’s een goeie.
  • Welkom @RichardvdKlaauw Fotograaf.
  • Welkom @rjhouwen Altijd fijn, gemotiveerde mensen in het onderwijs. Je URL doet het niet by the way.
  • Welkom @rjvanhouten . Nuttig twitterfilter heb je. Ik las dat je Smeets als radioman waardeert bij Off the Record. Helemaal mee eens.
  • Welkom @robert_leeuwen Leuk dat je me volgt. Ben jij dat zelf met die bokshandschoenen? Ga vooral verder met je humor en gedichten.
  • Welkom @Roburamineke met robura.nl
  • Welkom @rolfdrenthen
  • Welkom @RonaldStraub van Galerie Goochem. Met uitzondering van vreemd en langharig hebben we veel gemeen.
  • Welkom @Rotmevrouw Zelfkennis is dw bron van alle wijsheid.
  • Welkom @RubenAzarja Midden in de nacht dansen op Radiohead. Welke liedjes? Amnesiac lijkt me wat lastig, maar ik heb het nog niet geprobeerd
  • Welkom @ruudborman Ik had je uit de kaartenbak van @Sabine_Kars gevist. Interessante blog met Kelthische mythologie.
  • Welkom @S_Khatermehr Je ziet er wat Perzisch uit klopt dat. Aan de bio te zien geen praktiserend moslim. 🙂
  • Welkom @SabrinaLoont Je bent vandaag de tweede Sabrina maar de enige die over criminaliteit heeft geblogd.
  • Welkom @SalomoTweet Oh grote wijsgeer en spreukenkanon, hoe heeft u mij in godsnaam gevonden?
  • Welkom @Sambamagico Leuk dat je me volgt. Werk je voor dereaguurder.nl? Die basale twijfel aan alles staat me wel aan.
  • Welkom @SamDomna Boskoop? Daar staan de huizen scheef langs de weg naar de brug. Ik schat dat je veel humor moet hebben voor je werk. 🙂
  • Welkom @sarwarashad Och jongen toch, word je dor iedereen met de nek aangekeken, geblocked en beschimpt? Kom maar bij ome Versvoeten hoor.
  • Welkom @savooi met de website http://savooi.tomp.beJe schrijft heerlijke zachte en grappige Vlaamse tweets.
  • Welkom @Schrijfs_Els Je schrijft contentrijke leuke tweets. Die van Eva met haar passievrucht. Ik sta vaak in de klei. Woon er ook op.
  • Welkom @SeydaBuurman Aan je bio te zien hou je wel van een stukje bewustwording.
  • Welkom @ShilcaDelva . Als je van Tante Til houdt dan vond je de zomergast zondag zeker ook leuk?
  • Welkom @shmihazemi Jij kent je klassiekers! Strooi je vaak met filosofische traktaten? Ik ben daar gek op.
  • Welkom @shopnieuws . Ik hou niet van shoppen dus terugvolgen zit er niet in , sorry. Wel veel succes gewenst trouwens.
  • Welkom @sigarettenmaken. Goed initiatief om je eigen rookwaar te fabriceren. Zelf rook ik al 12 jaar naar volle tevredenheid niet meer.
  • Welkom @SijkoWierenga Ik denk dat ik jouw visie op managers en organisaties wel deel. Bijvoorbeeld zo’n artikel als dit http://www.gidsonline.nl/?m=generic&f=detail&id=55941
  • Welkom @Sleetsebeppie Wat ben jij een poppie.
  • Welkom @Smartphone_NL
  • Welkom @Snuitzzz Dus jij bent een vredestichter. Dan is er voor jou altijd volop werk aan de winkel.
  • Welkom @Soetman Wijn is natuurlijk ook heel duurzaam. Als je het niet in de voedselketen opneemt tenminste.:-)
  • Welkom @solarnieuws Ik ben voor de zon en ook voor energie. Dat gaat helemaal goedkomen.
  • Welkom @sonjalouise14 Leuk dat je me volgt. Zoals gezegd heb ik nu landelijke dekking.
  • Welkom @sparklenagels Mijn dochter zal die nagels van je prachtig vinden. Ze zit altijd creatief te lakken. Zelf bijt ik ze meestal af.
  • Welkom @spechtje Je schrijft leuke dingen op http://my.opera.com/spechtje/blog/
  • Welkom @SpijkenisseBoer Fijn voor je dat je zo afgevallen bent maar waarom staat dat in je bio?
  • Welkom @Stashpress Ik volg je baasje ook al maar er is plek zat. Kom binnen.
  • Welkom @Stealfred uit Staphorst. Dat van die bladblazer was echt hoor.
  • Welkom @Stefan_Louwers Succes met de Gooische Dames.
  • Welkom @StressDetox You Tarzan, me stresskikker.
  • Welkom @StrictlyMen Toen ik jong was stond het woord Mannenverzorging garant voor een levenslange verbanning uit de heterowereld.
  • Welkom @Studentgeldlene Ik ben al enige tijd geen student meer. Ik zat wel chronisch zonder geld. Waar betaalde ik toch al dat bier van?
  • Welkom @taaljournalist Je schrijft interessante taalverhalen op je site. Zoals het laatste over de dubbelzinnige woorden: Wippen, naaien enz
  • Welkom @TaalSpelling mijn dochter is dyslectisch maar herft fsar geen problemen mee https://versvoeten.wordpress.com/2012/08/16/mijn-dyslectische-dochter-2/
  • Welkom @Taaltovenaar . Ook goed in eufemismen? U mag mij trouwens naar hartelust verbeteren op taalgebied maar pas op voor hypercorrectie:-)
  • Welkom @TalkshowCynthia Als je mijn historie doorleest kun je tot kerst retweeten. Wat studeer je by the way
  • Welkom @TessFranke Bestaan er ook illegal thrillers. 🙂 Heb je ook een website?
  • Welkom @Tibaert Ik tweet zelf bijna nooit over politiek alleen als er wat te lachen valt.
  • Welkom @Tikkeltjes Of hadden we dat al gezegd? Mannengezin, ik geef het je te doen. Alles zelf laten opruimen, lukt je dat?
  • Welkom @timkirchroa Ik dacht eerst aan een cockroach maar het is natuurlijk Kerkrademan.
  • Welkom @TiniGalle Waar staan de letters S.J. voor? Hoe krijg je zo’n recht streepje tussen Jezelf en Oké. (moeilijk hoor zo’n lege bio:-)
  • Welkom @TNSMagazijn Ik ben nog lang niet toe aan een verbouwing dus… Maar wat volgen jullie gekke mensen zeg. Bijvoorbeeld @HULKantwerp
  • Welkom @TobeKrijger Een grappige bio en je schrijft leuke tweets. Hulde.
  • Welkom @TomasNollet Ik hou van Belgen. Zeker als ze dingen tweeten als ‘De melancholie van een streepje zonlicht.’ Ik wens je veel volgers.
  • Welkom @ton65jacobs Blij dat je leeft!
  • Welkom @toon1953 Ik hou van mensen die in de regel maar wat aan rotzooien. Op Dylan na kan ik me goed in je bio vinden. 🙂
  • Welkom @TopSexSpeeltjes Hoe wisten jullie dat mijn vrouw bijna jarig is?
  • Welkom @TREFmagazine Leuk dat jullie mij volgen. Grappig dat je in jullie blad ook andere Twitteraars tegenkomt zoals @tobekrijger.
  • Welkom @Tresoar Leuk dat jullie mij volgen. Ik ben zowel fysiek als virtueel bij jullie binnen geweest. 🙂 (Databank geb.registers)
  • Welkom @tweetsfeiten Je of jullie schrijven leuke tweets maar die reclameblokken tussendoor snap ik niet helemaal.
  • Welkom @Twelisabeth Is de werkloosheid in Noord-Groningen nog steeds zo hoog?
  • Welkom @twettrrt Twitter je ook op zon- en feestdagen?
  • Welkom @Twietpiet070 ouwe Hagenees. Aan je ava te zien is de ooievaar weer terug op de vijverberg.:-)
  • Welkom @twiggerfingers Wat is jouw insteek?
  • Welkom @twitkanon uit Dordrecht. Ken je de Teekensen ook? Absurdisme in zijn zuivere vorm zie ik in je tweets. ‘Santana en jodekoeken.’
  • Welkom @UniqueNL Iedereen is uniek maar sommigen zijn unieker dan anderen.
  • Welkom @UnknownSkin The Mars Volta, nooit van gehoord. Straks maar even opzoeken. Crowdsurfende janis Joplin wannabee. Lol.
  • Welkom @VegaFantastisch Eet je ook soep met vetogen?
  • Welkom @Vere_David Crisisweglacher: het mooiste woord van vandaag. Impulsief en sarcasme zijn ook niet onprettige vijvers om te pootjebaden
  • Welkom @villadesroses Ik heb je uit de kaartenbak van dhr. Teekens gevist. Die speelt trouwens Fagot. Praat gerust eens Limburgs.
  • Welkom @Vleeswording Het is nooit leuk een dier geslacht te zien worden maar als ik moet kiezen dan graag zoals in de docu te zien is.
  • Welkom @vlunk Wat politiek betreft heb je niet veel aan mij. Jij hebt oor voor serieuze muziek. Debussy en Reich zag ik zomaar voorbijkomen.
  • Welkom @vraagaangod Betreft het hier de God van de Christenen, Joden of Moslims? Ps. Hoe hebben jullie mij gevonden?
  • Welkom @vrijbeid Ik snap niet helemaal de link met Auschwitz. Nu ben ik ook niet de snuggerste van het stel.
  • Welkom @VrouwdieDrinkt Je ziet er niet als een vrouw uit maar dat komt waarschijnlijk door het overmatige drankgebruik. 🙂 Speel je zelf?
  • Welkom @VrouwkevanS met de blog http://vrouwkevanstavast.wordpress.com
  • Welkom @VUBouquet met http://www.volksuniversiteit-bouquet.nl/Wonen er veel dichters in Hendrik-Ido-Ambacht?
  • Welkom @Waarnaartoe Ik las eerst ‘Volg onzin tips’ Ik volg toch liever mijn eigen paadje.
  • Welkom @wasbakje Leuk dat je me volgt. Wat is dat voor schilderij achter die houten Chinees in je Ava. 🙂
  • Welkom @watishettoch Ik weet wat het is: gebraden Chiwawa.
  • Welkom @WattiFatti Ik ken je uit de late nite TL van de heer @dreoudman maar wist niet dat je ook verhalen over o.a. halsbandparkieten maakt
  • Welkom @Wereldreiziger6 Leuk dat je me volgt. Ik zie dat je in wijsheden grossiert. Leuk.
  • Welkom @werkvrijwillig Werk en vrijwillig zijn toch twee onverenigbare begrippen?
  • Welkom @Werkwoordspel Dus de werkwoordspelling komt uit Den Bosch? Ik vind die ‘Wie hoort er niet in het rijtje…’ soms best lastig.
  • Welkom @WernRHaaz Ik snap geen jota van je bio maar dat zou een generatiedingetje kunnen zijn.
  • Welkom @wiets_k ‘Sneekolooch’. Ik ken gien Snekers skriëve. Is daar oek un groene boekje foor?
  • Welkom @WijnenvHolland Is 2012 een goed wijnjaar voor Holland. Mijn druivestruiken zijn enorm gegroeid maar er hangt nog niets in.
  • Welkom @wil67b . Leuke bio. Sarcasme en zelfspot zijn goede ingrediënten voor humor. En ook nog liefhebber van The Wire. Het kan niet op.
  • Welkom @WillieOranje van de Zuivelhoeve in Leeuwarden. Als ik weer door de Kleine Kerkstraat kom zal ik zwaaien.
  • Welkom @Wim_Derksen Een grappige bio is geen voorwaarde voor een persoonlijke begroeting mijnerzijds. Ecorbis is dat je eigen bedrijf?
  • Welkom @wimtiedimtie Jezelf een nerd 2.1 durven noemen is een dappere daad. Zelfspot is de mooiste vorm van alle humor. 🙂
  • Welkom @Wine2share Ik drink alleen Rivella maar dat mag de pret niet drukken toch?
  • Welkom @Woordhumor leuk dat jullie mij volgen. Weet je hoe Boeddhisten de geslachtdaad noemen: Vo-Zen.
  • Welkom  @Woutel poepoog, Dat klinkt naar meer.
  • Welkom @wup5 Geen pads maar cups?
  • Welkom @wyzynanders. Wie zijn ‘wij’? Lusten jullie allemaal en glaasje priklimonade van ome Versvoeten?
  • Welkom @yrsaja op http://www.boekvoorhaar.nlIk ben een hem dus durf niet te kijken. 🙂
  • Welkom @zaagblad Goed uitgangspunt om niet te slaan met afgeplatte aksen maar daarentegen te zagen. Ik ben een nachtzager.
  • Welkom @Zjanette Leuk dat je me volgt. Mooi van dat vingertje en ik heb al verkering dus geen sneureu.
  • Welkom @Zotpipo ik lig al in een deuk om je bio. Kun je mijn teennagels ook eens doen?
  • Welkom @zwijgt (………………………. …………… ……………………. …………………………..) sound of silence.
  • Welkom Adonaïs. @ADonaies_ I’m a cyclist too but not obsessed because my leggs protested.
  • Welkom again @kunstrijk Je schrijft leuke artikelen op je blog: http://kunstrijk.wordpress.com
  • Welkom Alphonse Scaf @Outre_Meuse What ’s happened with Tibaert?
  • Welkom ArdennenBob @Tiger75th Hoest met je elleboog?
  • Welkom Brendan @bthesingh ben je nog steeds zo gek op Google + ? Ik vind Google handig maar heb ook gezond wantrouwen tegen deze moloch.
  • Welkom Co Wijna alias @LordWanhope. Ik zag een aantal leuke tweets van je bijvoorbeeld over het politieke verschil in standbeelden.
  • Welkom Corine @Marbaise waarom zit je op slot? Kan ik niet eens even je tweets doorspitten… 🙂
  • Welkom Criticus @DUS101 Goed om een voorstander van eerlijkheid en solidariteit in de club te hebben. Maar een beetje overheid mag toch wel?
  • Welkom Dennis Gruijs c.q. de @cartoonconsult . Ik ben ook erg van de plaatjes. (https://versvoeten.wordpress.com ) Maar pas op voor de beleidsmakers.
  • Welkom ende gegroet ghy @OuweJonge . Zo, je spreekt een aardig mondje middel-Nederlands. Ik niet. Ken alleen een stukje Karel ende Elegast
  • Welkom Ferrie @fertwin Waarom is die 2e URL in je bio Forbidden? Je maakt me nieuwsgierig.
  • Welkom festival @Mooie_Woorden Misschien mag ik met mijn woorden eens jullie festival ferfraaien..
  • Welkom Freddie @phred_d uit Den Haag. Aan ismen geen gebrek in je bio. Hier nog een paar: uitzending gemist, boekenkist, Friesist, verkwist.
  • Welkom Froukje @FBKtweets Mooie foto’s van de wadden op je blog.
  • Welkom Gerrit alias @vester71 Leuke verhaaltjes op je blog. “Het is beter een Ugg of Crock te haten dan uw buurman” (oud Chinees gezegde)
  • Welkom Gerrit Zalm alias @zwetskoek Grappen en Grollen. Altijd lachen met die man. Hoest met je broer de marktkoopman?
  • Welkom Hai Voeten @Hai58 We zouden familie kunnen zijn van Bert Voeten. Leuk dat je me volgt. Je krijgt waar voor je geld en 2 jaar garantie
  • Welkom Hans Schoolenberg @Buitendijks Leuk dat je terugvolgt. Ik woon trouwens binnendijks. Hoe heet je bedrijf?
  • Welkom Harmdn @twonsens Kom maar op met je slechte grappen. Trouwens heb je lang tussen de tramdeuren vastgezeten?
  • Welkom Hedwig @Paesbrugge Gent is een van de leukste steden van Nederland 🙂 Het lukt mij niet om Opera mooi te vinden, maar wie weet.
  • Welkom Huib Boissevain @annexum_huib Ik denk dat onze levens er vrij verschillend uit zien maar daarom vind ik het juist tof dat je me volgt
  • Welkom in mijn TL @marc3ls Hubby, dat klinkt als een golden retriever die met grote trouwe honde-ogen voor de voeten van het vrouwtje ligt.
  • Welkom Jelmer alias @C4ndiru Uw bio is mij op het lijf geschreven.
  • Welkom Jet @prikkeling Jij weet zeker te prikkelen met je blog http://prikkeling.web-log.nl . Dat ziekmelden… de baas leest mee hoor!
  • Welkom Jos van der Voort van @dagaz_coaching Slimmer werken. GettingThingsDone. Waarom leren we dat eigenlijk niet op de middelbare school?
  • Welkom Karel Nooitgedacht alias @poeetweet . Kan ik ook op de GüL stemmen? 🙂
  • Welkom Linda Peters @effies3 Wat kun je toch ontzettend veel bedenken bij dat zinnetje in jouw bio. Eb en Vloed…
  • Welkom Loopbaanregisseur. @LoopbaanSucces Dat je nog maar veel mensen op het juiste spoor mag zetten.
  • Welkom Marc van Oostendorp @fonolog Leuk dat je me volgt. Ben jij de schrijver van Tongval? Dat staat bij mij in de kast. Tühür (te huur)
  • Welkom Marijke Jansen @loetepetoet Had je in het belang van de binnenrijm niet beter knoeierig i.p.v. slordig in je bio kunnen zetten? 🙂
  • Welkom Martijn J Hoogeveen @mjhoogeveen Ben je met het ontvoeringsverhaal ook eens in de Tros Nieuwsshow geweest? Er staat me iets van bij.
  • Welkom Maurice @MDHeeremans Almelo, had de politie daar niet moeite met de criminaliteit? Het uitspteken ervan dan. (Finkers)
  • Welkom meneer van Gisteren/ @CuriousForce prettig dat u mij volgt. Ik heb o.a. het verhaaltje over “kut” gelezen op @120woorden. Leuk.
  • Welkom mevrouw van Nimwegen. Bent u familie van Mariken? @Beetjedewee
  • Welkom Mien, zit je in je nachtjapon achter de @rhododenderon ?
  • Welkom Nele De Pestel @_Priangel Het groepje Belgen in mijn TL wordt nu gelukkig aangevuld door iemand met een serieuze bio. Wat is Priangel
  • Welkom Op zoek naar @jo_lan_da_ Mijn zoon zei ook: “Ik heb geen bio nodig” maar voor sommige MBO-opleidingen is het wel vereist.
  • Welkom Pancras Pouw @pjpouw Je bio ziet er niet misselijk uit. 🙂
  • Welkom Peter de Geus @Bofkont2012 Jij boft maar dat je zo dicht bij Friesland woont. Verder ziet jou bio eruit als een klein paradijsje.
  • Welkom Reynaert @denVos Ik had alle personages uit jouw verhaal op Twitter gevonden, wist je dat? Kijk maar https://versvoeten.wordpress.com
  • Welkom Ron Heij @promaxxnl Die auto’s zijn veel te duur voor mij joh. Ik rijd altijd tweedehands. Maar toch leuk dat je me volgt.
  • Welkom Sabine @stouteschoen Je tekent en schildert goed. (heb nog niet alles op je site bekeken)
  • Welkom Sandra @ikke_mij_deze Het is wat het is, en dat is een camper. Is dat jouw thuis?
  • Welkom Tim Thomaes @toemaarrr Ik ben dubbel blij met iedere Belg. Kan het kloppen dat wij elkaar al eerder tegenkwamen?
  • Welkom Troela alias @rotopjoh Soms lijkt het of die hele TL van mijn uit Rotterrrdam komp. Veel plezier op Twittert. Brugpiepert. 🙂
  • Welkom Vakantieacties. @Vcties Zit me even lekker te maken met je aanbiedingen.
  • Welkom Vick @Goedsnits Je bent al de zesde Sneker in mijn clubje. De meesten prate oek nog Sneekers op Twitter.
  • Welkom Vincent @sprakeloosID Je blogt er ook flink op los zie ik. Goed.
  • Welkom vlieg. getkend c.q. @avanduuren101 Heb jij ook een muizeval met vier benen?
  • Welkom Wonderwoman alias @ZijHiernaast . Leuk dat je me volgt. Doe je dat als geheel of in onderdelen. 🙂
  • Welkom, wolkom @eigenapp Ik ben zelf nog niet toe aan een app maar wie weet in de nabije toekomst. Groeten aan Mina.
  • Welkom/ wolkom @Dwersbongel Wêr leit Gispen? :-))
  • Welkom @GreenJumpNL Heb je ook groene producten voor mannen? Zoals een groene bladblazer of een groen scheerapparaat?
  • Wolkom @Bauke_ út Heech. Wolst it leaue of net mar myn tweets komme meastal fan in S*ms*ng.
  • Wolkom @bbfresco leuk datst my folgest. Sukses op twitter
  • Wolkom @carlavanhoorn Ik ha Bacon and Bones wol ris spyljen sjoen yn St. Annaparochie.
  • Wolkom @DagopvangUsDing Dagopvang is net echt myn ding mar wol een goed inisjatyf. Súkses.
  • Wolkom @Fansels Leuk datst my folgest. Kinst ek gedichten breidzje?
  • Wolkom @ierdwyfke Behalve dat computermerk een leuke bio. 🙂 Tweetst ek yn ’t Frysk?
  • Wolkom @Inke3 Komst do echt út Greonterp of bist in fan fan Reve?
  • Wolkom @LetsKuttekrap You Neanderthaler, me Frysk.
  • Wolkom @motivationlink Neffens my bisto gewoan dikke fette spam.
  • Wolkom @Sjoerdtsje2 ” Famyljesiik, wytwyntsje, Skylge” klinkt tige poëtysk.
  • Wolkom Henk @TheBiesebeek Dochst do ek net in radioprogramma? Wat is in Fryskfreak. Klink eng. 🙂
  • Wolkom/ Welkom  Wytze Visser. Doe je ook aan graanhamsteren? Pyt Keizer, Is dat in knipkeunstner?
Geef een reactie

