Mon chat

  • doet perfect een Egyptische god na. En een vliegenmepper. En een rozenstruik.
  • doet een cursus Healen voor Huisdieren en ligt nu op mijn reumatische heupen te oefenen voor les 3.
  • at vandaag: een bakje Perfect fit Een schoteltje AH kattenmelk (met omega 3) Een eetlepel Whiskas Rundvlees en hart en 3 libelles.
  • en ik voeren ook een Libelle debat. Ik vind dat ze die beesten met rust moet laten.
  • had inderdaad een goede dag. RT @vlinderNL Enorme trek van atalanta vandaag. Op de Veluwe op een gegeven moment 3 tot 4 per minuut.
  • heeft als favoriete plek een duivennest in een 5 meter hoge conifeer. Als het kraaiennest in een piratenschip.

  • heeft vanochtend het toetsenbord ontdekt. Mocht het haar eerste gedicht klaar zijn dan publiceer ik het op versvoeten.wordpress.com
  • Mijn kat is een echte romanticus. Ze slaapt in de zon op een regenton tussen de druivenranken.
  • Mijn kat kijkt me aan met een blik die 3 millennia omspant zodat de nieuwtjes op radio 1 klinken als vonkjes in het haardvuur.
  • Mijn kat knort en snort dat het een lieve lust is. Als je het achterstevoren afspeelt hoor je: “Kooooop eeeen houtkaaaachel.”
  • moet niets hebben van Marianne Thieme en haar partij. Met name het onverdoofd ritueel slachten wil ze voor geen goud missen.
  • vindt het heerlijk om op het toetsenbord van mijn laptop te liggen. Ze denkt dat het haar moeder is: Zwart, warm en snorrend.

  • wordt wakker van het trompetspel van Hans Dagelet. Dat zegt wat hoor.
Geef een reactie

